Friskförklarad!

I måndags va jag hos läkaren för att få svaren på förra veckans blodprov, och jippi jag är frisk! Alla värden är helt bra och mjälte och lever i sin normala storlek. Är jätteglad!!

Vi har ju haft lite besök här igen också, lillebror & co. Det va skoj. Jag har visat runt dom lite i den stora staden. ´Vi har varit ute på några olika barer och sådär. På söndagen så visade jag Erik och Anton de sevärdheter man borde se här i Berlin, mkt trevlig dag tycker jag =)

Annars så är det mest väldigt novembrigt här. Inte många löv kvar på träden nu. Himlen är mest grå och det blir mörkt aldeles för tidigt på kvällen. Rätt tråkigt. Hur det går med tyskan går lite i vågor. Ibland så känner man sig jätteduktig och vissa dagar så känns det bara helkasst. Just nu är jag på gränsen från en helkassperiod upp mot en bra tror jag. Det är nog så att det är som jobbigast precis när man håller på att bli bättre och lära sig något nytt. Hur som helst så tycker jag att det är roligt!

Igår var jag Tilde och Ellie hemma hos en tjej som heter Stacy. Hon kommer i grunden från Singapore men har en pappa från japan, jobbar i London och har en tysk pojkvän. Snacka om att va internationell! Hon läser också tyska här på GLS och hon gick i Ellies klass förut innan jag kom hit, sen åkte hon tillbaka till London och nu är hon här igen.  Vi blev bjudna på jättegod mat och sen så kollade vi på film. Trevlig kväll!

Imorgon så kommer Malin, Lina och Marie hit!! Wihee! Ska bli så himla kul! Jag har en massa bra saker på g som jag har tänkt att vi ska hitta på :) . Vilken helg det kommer bli!!!!

Nu blir det lite bilder från pojkbesöket!

Ciao!

Martina


  

                   



          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0