Tråkdagar

Det har varit några sega dagar sen Martin, Anton och Erik åkte hem. Jag har varit hur trött som helst, och vilat middag varje dag. Vädret spelar nog ganska stor roll i det kan jag tänka mig, det är grått och disigt varje dag när man vaknar och solen vill bara inte visa sig. Och inte regnar det heller, helt ospännande väder. Att jag får höra att det snöat hemma ger ju en hel del hemlängtan faktiskt... Men nu är det inte så många veckor kvar egentligen, och det gäller att njuta av Berlin så gott det går i tråkvädret. Jag brukar vara ganska anti det där med att klaga och skylla på vädret, men nu är det nog med dis! Grr!

Martina är iallafall friskförklarar och jublar över att hon äntligen får supa, haha! Tyvärr gick hennes humör ner en smula när hon tappade Daniels hårddisk i golvet. De står här inne och gör kirurgiska ingrepp på hårddisken, men det ser tydligen mörkt ut. Vi får se hur det löser sig...

Förresten börjar vi köpa julklappar nu, så är det några speciella önskemål är det dags att säga det nu! Hihi.

IDA

Kommentarer
Postat av: Martinas Mamma

Det låter inte helt bra det där !

2008-11-05 @ 20:30:32
Postat av: Martinas Mamma

Det låter inte helt bra det där !

2008-11-05 @ 20:32:39
Postat av: Martinas Mamma

Det låter inte helt bra det där!

2008-11-05 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0