En helt vanlig lördag.

Puh! Trots att jag och Daniel bara var ute och gick runt lite på Kudamm i några timmar blev vi båda helt slutkörda, gnälliga och hungriga. Vi tog oss en titt på parfymer på Douglas och luktade på våra favoritparfymer, de två första Daniels favoriter, de tre andra mina:
Jean Paul Gaultiers Gaultier²
Emporio Armanis Diamonds for Men
Emporio Armanis Diamonds
Emporio Armanis Diamonds Intense
Viktor & Rolfs Flowerbomb.

Bild på Jean Paul Gaultier-parfymen Gaultier2. Bild på parfymflaska, Armani Diamonds for Men
Nu får vi se då, kanske luktar någon av oss extra gott efter jul? Vi har åtminstone stenkoll på vilka parfymer den andre vill ha, om vi inte kommer på något roligare att ge i julklapp.

På väg hem handlade vi en del och fick en tjusig hästkasse. Hemma väntade pizza (i micron, på pappas vis) och negerbollar som jag gjorde i går framför Bond. I onsdags morses fick jag migrän och har inte mått alls bra sen dess, jag blir helst slut så fort jag försöker mig på någonting. Igår försökte jag gå till skolan, men orkade inte med andra lektionen och klarade inte att läsa och såntdär som var jobbigt. Det blir slappisliv tills jag mår bättre, men jag borde faktiskt vara frisk idag. Känns oroväckande likt en hjärnskakning, men jag minns inte att jag slagit i huvudet? Konstigt. Jag har iallafall roat mig idag med att prova Daniels byxor.

De lila skorna ligger HÖGST UPP på Daniels lista över tuffa skor!

IDA




Kommentarer
Postat av: Moraena

Wooow, du är långhårig som en hippie, sis! :D

2008-11-22 @ 13:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0