Zwei veckor kvar

Idag är det fredag och på fredag om två veckor ska jag åka hem... Känns lite konstigt faktiskt. Nu har man precis äntligen börjat på att känna sig hemma här, och så ska man åka hem. Fast det ska bli skönt också. Tilde och Elly åker hem imorgon. Det blir tråkigt! Men jag är rätt så säker på att vi kommer träffas igen, men det kommer ju antagligen dröja ett tag. Det där med avsked är ju inte riktigt min favoritgrej.

Så nu dom sista dagarn här umgås vi för fullt! I onsdags var det avskedsfestande. Ida har ju berättat en del redan och jag har nog inte så mycket mer att tillägga än att jag hade en otroligt rolig kväll, var väldigt trött i skolan dagen efter och att jag hittade en tysk och prata med! Han var jättetrevlig och vi ska nog ses nån gång i veckan. Han är tydligen väldigt förtjust i Sverige, lite töntigt men men.. Så nu har jag någon att träna tyska på, perfekt!

Ikväll blir det sista kvällen med tjejerna, snyft. Vi ska till Stacy som dess utom fyller år på söndag, så vi måste hitta nån liten present till henne.

Jag har skickat in några jobbansökningar i veckan till olika jobb i Mariestad med omnejd. Får vi ser hur det går.

Nu ska jag diska!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0